Kategorier
Dagens insikt

Mängden data växer. Men inte insikterna som skapar effekt!

Vi får hela tiden bevis för vår tes att marknadsavdelningar inte vet vad de ska göra med all data som de får presenterat. Det är allt från trackingresultat till mediaeffekter. Speciellt jobbigt blir det när varken reklam- eller mediebyrån är särskilt intresserade av att analysera det mer för att få fram insikter. 

Vi lever i en ny tid med nya möjligheter, därför måste det till en förändring. Vi har en enorm möjlighet att få fram vassare insikter som när de används förbättrar effekten på både lång och kort sikt. Det gäller bara att ha kunskap att kunna sortera och analysera det. Det intresset verkar ha svalnat eller kanske inte ens ha funnits.

Varför ska du som varumärkesägare acceptera att du får ett sämre resultat av dina marknadsföringsinsatser på grund av lättja eller okunskap. Vi agerar idag som den neutrala partner du behöver. Vi är experter på att analysera fram insikterna eftersom vi har en unik sammansättning av analytiker, strateger och kreatörer. 

Vi brinner dessutom för att skapa effekt och göra din affär mer lönsam. Är du intresserad att prova? Då säger vi välkommen till en mer insiktsfull värld! 

Magnus Hård, Strategiansvarig & CEO Habermax
Jens Krona, CD & varumärkesstrateg Habermax

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *