Kategorier
Strategi Utvald Inspiration

Utmaningen för dig med en inhouseavdelning.

Vi hör ofta klagomål från kunder att många på byråsidan saknar intresset för affären förutom varumärkesfrågor. Men samtidigt vill alla komma åt kreativiteten och det helikopterperspektiv som en utomstående kommunikationspartner har. För många kreatörer som bytt till kundsidan kan det vara en irriterande erfarenhet att inse att marknadsavdelningen bara är en kugge i företagets totala maskineri. Andra utmaningar är ibland mer prioriterade än kommunikation. Några viktiga saker vi arbetar med är hur du behåller helikopterperspektivet. Hur du får kreatörer att utvecklas kreativt om du bara jobbar med ett varumärke. Hur du skapar synergier mellan de olika inblandade oavsett om personerna sitter hos dig som kund eller utanför. Det är några av sakerna vi känner att vi har svar på och vi delar gärna med oss av dessa erfarenheter.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *